معنی انواع طرح تتو

معنی طرح های معروف تتو

1402-10-09 18:44:06 - تارا

معنی انواع طرح تتو


معنی انواع طرح تاتو وجود دارد که دارای معانی مختلفی هستند. قبل از اینکه بخواهید یک طرح تاتو روی بدن خود بزنید، ابتدا بررسی کنید که معنی طرح تاتو شما چیست؟

با دانستن معنای انواع طرح تاتو بهتر می توانید تصمیم بگیرید.اگر می خواهید یک طرح یا یک نوشته به طور دائمی روی پوست شما باشد می توانید آن را تاتو کنید. در واقع تاتو یک طرح دائمی روی پوست است. پاک کردن تاتو بسیار سخت است و نمی توان به همین راحتی آن را از بین برد یا تغییر داد.

بنابراین بهتر است هنگام تاتو زدن حتما دقت لازم را به خرج دهید تا بعدا از طرح آن پشیمان نشوید.اگر می خواهید یک تاتو زیبا و با مفهوم روی بدن خود داشته باشید، در این مقاله همراه ما باشید و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.

تتو پروانه


تاتو پروانه نشان دهنده زیبایی، تغییر و آزادی است. تاتو پروانه را می توانید برای نشان دادن تغییر و تحول در زندگی خود روی بدن تاتو کنید.معنی تاتو پروانه برای خانم های جوان نشان دهنده این است که بالغ شده اند.

برای نشان دادن رشد شخصیتی و اینکه شخصیتتان تغییر کرده هم می توانید از تاتو پروانه استفاده کنید.

یکی دیگر از معنی های تاتو پروانه تولد و زندگی دوباره یا مرگ است.تاتو پروانه معمولا روی بازو، کمر، پا، شانه و کمر خالکوبی می شود و نمادی برای نشان دادن زیبایی درونی شما است.

تتو مثلث


مثلث را می توان به شکل های مختلفی روی بدن تاتو کرد و در کنار آن طرح های دیگری چون دایره و درخت به کار برد. ‌معنی تاتو مثلث برای هر یک از انواع آن متفاوت است اما به طور کل نشان دهنده زنجیره ای بین مرگ، زندگی و زندگی نو است. ‌

تاتو مثلث می تواند برای کسانی که به زندگی پس از مرگ اعتقاد دارند مناسب باشد. چرا که معنی این تاتو این است که زندگی با مرگ تمام نمی شود و پس از مرگ هم ادامه دارد. بنابراین اگر شما هم با این عقیده همسو هستید می توانید از آن استفاده کنید.

معنی تاتو مثلث به صورت برعکس هم برای خانم هایی استفاده می شود که می خواهند جذابیت خود را نشان دهند.

تتو مار


تاتو مار نماد قدرت است. در طول تاریخ مار نماد های مختلفی داشته و معانی زیادی هم دارد.خطر، دانش و خرد، وسوسه، تولد دوباره، گناه، ابدیت و تناسخ، شر، از دیگر معنی های تاتو مار هستند.

در طول تاریخ مار به عنوان یک حیوان دارای فضیلت شناخته شده و نماد زندگی بی پایان و صبر است.تاتو مار روی ساعد دست، گردن و مچ پا جذابیت بیشتری دارد

تتو یین و یانگ


معنی این طرح تاتو وحدت است.

در رنگ سیاه آن نماد های پلیدی و تاریکی است اما وقتی در کنار رنگ سفید که نشان دهنده پاکی و روشنایی است قرار می گیرد، به تعادل می رسد.

اتحاد، تائوئیسم، روانشناسی و انرژی زمین از جمله معنی های تاتو یین یانگ هستند.

نقطه ای که در هر قسمت این طرح تاتو وجود دارد نشان می دهد که هر نیمه بخش کوچکی از نیمه دیگر را در خود دارد و از یکدیگر جدا نیستند.این نماد نشان دهنده این است که تاریکی و روشنایی، زیبایی و زشتی، خوب و بد در کنار هم قرار دارند و به سمت هم جذب می شوند.

تتو قلب


سنبل جهانی مونث که عموما” جهت ابراز عشق به کار می رود؛ طرحی کلاسیک که به شکل یک مثلث معکوس است. نزدیک به صد سال است که این طرح متداول شده. در جنگ جهانی برای اولین بار از قلب هایی که خاری به دور آن ها پیچیده شده بود، استفاده شد که یادآور این باشد که سربازان برای کسی می جنگند که دوستش دارند و از آن ها دور است. قلب تیر خورده سنبلی از انرژی هدایت شده است و نفوذ را القا می کند و نشان دهنده ی نیش ناخوشایند عشق است. ستاره و قلب سنبلی از خوشحالی و موقعیت های مطلوب است.


استفاده از پرچم کشورها به شکل قلب نشان دهنده ی عشق به میهن است. قلب طلایی نمادی است از خود آگاهی و این که تو با همه هستی یکی هستی. قلب سیاه نشان دهنده ی غم و تاریکی های روح است. در سال 1997 قلب سفید به عنوان سنبل جهانی پرستاری انتخاب شد.

ادامه مطالب